آیا تبلیغات تجارت الکترونیک را در فیس بوک اجرا می کنید؟ سپس احتمالاً نام کمپین های خرید Advantage+ را شنیده اید.

این فناوری تبلیغاتی نوآورانه بهترین شیوه های اثبات شده را با یادگیری ماشینی برای بهینه سازی ارائه تبلیغات ادغام می کند.

این به کسب و کارها اجازه می دهد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند که احتمالاً محصولات آنها را خریداری می کنند و فروش بیشتری را با زمان راه اندازی کمتر و کارایی بیشتر افزایش می دهد.

اما آیا Advantage+ ارزش این تبلیغات را دارد؟

بیایید شیرجه بزنیم و بفهمیم.

کمپین‌های خرید Advantage+ از اتوماسیون برای ساده‌سازی و بهینه‌سازی ارائه تبلیغات استفاده می‌کنند. این امر دسترسی مشاغل تجارت الکترونیک به افراد بیشتری را که احتمالاً محصولات آنها را خریداری می کنند، آسان تر می کند.

مدل‌های جدید یادگیری ماشینی می‌توانند به سرعت یاد بگیرند که کدام یک از خلاقیت‌ها بر اساس جایی که در مسیر خرید هستند، در بین مشتریان طنین‌انداز می‌شود.

این سیستم تنوع بی‌شماری از تبلیغات را ایجاد می‌کند، ارزیابی می‌کند که چقدر با مخاطبان طنین‌انداز می‌شوند، و سپس بازار را با انواعی که بهترین عملکرد را دارند پر می‌کند.

این به نتایج چشمگیر برای برخی از مارک ها منجر شده است، با گزینه ای برای تغییر خودکار متن و تصاویر.

نگرانی برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک

در حالی که کمپین های خرید Advantage+ مبتکرانه و هیجان انگیز هستند، نگرانی هایی وجود دارد که صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک باید از آن آگاه باشند.

اولاً، این فناوری در حال حاضر فقط برای مشاغل تجارت الکترونیک در دسترس است. در حالی که گزارش شده است که بیش از 90٪ از کاربران تجارت الکترونیک این را عرضه کرده اند، مشخص نیست چه زمانی فیس بوک این امکان را برای همه افراد خارج از تجارت الکترونیک در دسترس قرار می دهد.

علاوه بر این، سیستم به سابقه KPI در خلاقیت ها و هدف گذاری نیاز دارد، بنابراین نمی توانید آن را در یک حساب تبلیغاتی جدید اجرا کنید. کسی باید قبل از استقرار +Advantage آزمایشی انجام دهد تا مطمئن شود که برای موفقیت بهینه شده است.

یکی از معایب Advantage+ این است که شما نمی توانید هدف گذاری را تعریف کنید.

برای مثال، اگر محصولاتی برای زنان دارید، Advantage+ همچنان تبلیغات را به مردان نشان می‌دهد. این به طور بالقوه می تواند منجر به هدر رفتن هزینه تبلیغات و کاهش ROI شود.

نگرانی دیگر این است که با Advantage+، کنترل را به پلتفرم می دهید. در حالی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تبلیغات را متحول کرده است، ضروری است که به این ابزارهای جدید با دوز سالمی از شک و تردید نزدیک شویم.

ما به عنوان انسان، بر اساس بسیاری از الگوهای قبلی و حوزه محدود آگاهی و دانش خود عمل می کنیم. با Advantage+، هوش مصنوعی آگاهی بیشتری نسبت به هدف‌یابی و مدل‌سازی مشتری ایده‌آل دارد.

اما در پایان روز، هوش مصنوعی نمی‌تواند هدف بازاریابی یا برنامه کلی شما را پردازش کند، و همچنین احساساتی در مورد اینکه به چه سمتی حرکت کند، ندارد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


با وجود نگرانی‌ها، آژانس تبلیغاتی ما با Advantage+ موفقیت زیادی داشته است.

بیش از 80 درصد از مشتریان تجارت الکترونیک ما در Advantage+ هستند و بازده هزینه تبلیغات (ROAS) بسیار خوب بوده است.

تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بودجه را بر اساس عملکرد تنظیم کنیم.

با کمپین‌های خرید Advantage+، فیس‌بوک تمام کارهای سنگین را برای هدف‌یابی انجام می‌دهد و عمدتاً افراد واجد شرایط را به محتوای شما جذب می‌کند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این فناوری بحث برانگیز است زیرا کنترل را به پلت فرم می دهد. برای اطمینان از مرتبط بودن و تبدیل شدن محتوا و تبلیغات خود، تلاش کنید.

کمپین‌های خرید Advantage+ ابزاری کارآمد هستند که به کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک اجازه می‌دهند روی خلاقیت‌های بهتر کار کنند. در همان زمان، فیس بوک تمام کارهای سنگین را برای هدف قرار دادن و جذب افراد واجد شرایط به محتوای شما انجام می دهد.

اگر کسب و کار تجارت الکترونیک شما دارای فرآیند فروش آنلاین ثابت شده و محتوا و تبلیغات با کیفیت است، کمپین های خرید Advantage+ ارزش امتحان کردن را دارند.

اما به یاد داشته باشید، این فقط یک ابزار در جعبه ابزار تبلیغات دیجیتال بزرگتر است. با دوز سالمی از شک و تردید به این فناوری نزدیک شوید و قبل از به کارگیری آن اطمینان حاصل کنید که برای موفقیت بهینه شده است.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *