آیا آنها واقعاً می توانند به نفع نویسندگان انسانی باشند؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

در چند هفته گذشته، راه‌اندازی ابزار نوشتن هوش مصنوعی جدید، سر و صدایی را در وب برای جامعه تولیدکنندگان محتوا برانگیخته است. ما در مورد Lex صحبت می کنیم، جدیدترین اپلیکیشن نوشتن هوش مصنوعی که کاربران را شگفت زده کرده است.

واقعیت این است که این همه هیاهو باعث ایجاد دوباره جنجال هایی پیرامون این ابزارها شده است. به هر حال، از آینده محتوای تولید شده با هوش مصنوعی چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

دستیار AI-Writing چیست؟

برخلاف نرم‌افزارهای قدیمی‌تر تولید محتوا، دستیاران نوشتن هوش مصنوعی می‌توانند مهارت‌های پیشرفته‌ای را از طریق هوش مصنوعی، پیشنهاد موضوعات یا حتی متون کامل از ورودی‌های ارائه‌شده توسط کاربر توسعه دهند. این قابلیت ها از اوایل سال 2010 وجود داشته و به طور فزاینده ای از طریق یادگیری ماشینی، تشخیص شبکه عصبی، تجزیه و تحلیل شناختی و پردازش زبان طبیعی در حال توسعه هستند.

Lex، جدیدترین راه حل موجود در بازار، توسط Every ساخته و منتشر شد در 16 اکتبر آس نشان داده شده توسط خالق آن، Nathan Baschez، Lex قابلیت استفاده دوستانه را با چیدمانی بسیار شبیه به Google Docs ارائه می‌کند، اما با ویژگی‌هایی که حتی کارشناسان ما را شوکه می‌کند. دو روز پس از راه اندازی، جاستین جکسون، مسئول دو وبلاگ با هدف توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا، ویدئویی از تست لکس در حساب توییتر خود منتشر کردو واکنش های او هیجان انگیز بود. در این ویدئو، او از کیفیت متن های ارائه شده از ورودی های معدود خود شگفت زده شده است.

جاستین نمونه ای از شبیه سازی تولید یک مقاله برای وبلاگ خود را نشان می دهد، ایده اولیه خود را در مورد “چگونگی اجرای یک عقب نشینی تیم از راه دور”، زمینه مختصری در مورد جلسه حضوری تیم از راه دور خود، و با یک دستور ساده ( فقط “+++” را تایپ کنید) و ناگهان جادو اتفاق می افتد. این ابزار یک پاراگراف با ساختار خوب و غنی از جزئیات را نمایش می دهد، علاوه بر این که قبلاً پیشنهادی از موضوعات اولیه را ارائه می دهد تا او بتواند به توسعه ایده خود ادامه دهد.

باور نکردنی است، اینطور نیست؟

توجه شما را به یک جزئیات خاص جلب می کنم. هر یک این محصول را با شعار زیر روانه بازار کرد: “Lex: بهترین نوشته خود را باز کنید.” این اطلاعات را در ذهن داشته باشید، زیرا به زودی دوباره در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

حالا بیایید در مورد “سمت تاریک نیرو” صحبت کنیم، بحث و جدل های ایجاد شده در مورد راه حل های ایجاد شده از هوش مصنوعی.

آیا دستیاران نویسندگی هوش مصنوعی جایگزین نویسندگان انسانی خواهند شد؟

از زمان انقلاب صنعتی، ما نگران این بوده ایم که ماشین ها جایگزین انسان شوند. ما ماشین هایی را دیده ایم که در فعالیت های عملیاتی بی پایان جایگزین انسان می شوند. امروزه، ما روبات هایی داریم که خانه ها را جاروبرقی می کشند یا حتی با استادان شطرنج روبرو می شوند (و حتی می کنند).

از سوی دیگر، این تغییرات خواسته‌های جدیدی را ایجاد کرده است که وابسته به ذهن انسان است و هم ماشین‌ها و هم ربات‌ها همچنان به کمک کمی از انسان‌ها نیاز دارند، چه برای دادن اولین دستورات و چه برای “تصفیه” نتیجه نهایی.

در مورد نوشتن با هوش مصنوعی، ربات بینش هایی را مطابق با ایده های شما ارائه می دهد. شما “لمس نهایی” را که به معنای واقعی کلمه انسانی است، به محتوا می دهید، که می تواند احساسات مورد نظر را در طرف مقابل (خوانندگان) برانگیزد. و با وجود اینکه هوش مصنوعی قادر به تفسیر و بازتولید بسیاری از رفتارهای انسانی است، به سختی قادر به درک احساسات ما خواهد بود، درست است؟

و گوگل در مورد دستیاران نوشتن هوش مصنوعی چه می گوید؟

همانطور که هوش مصنوعی سرعت این منابع را افزایش می دهد، به الگوریتم کمک می کند تا صحت و اصالت محتوا را تشخیص دهد.

از این نظر هفته گذشته اسپانیایی گوگل اس اییا ساعات اداری از اکتبر 2022 به یک سوال در مورد ترجمه ماشینی پاسخ داد.

یک سایت از ترجمه ماشینی استفاده می کند. محتوا توسط مترجمان انسانی بررسی می شود و آنها اغلب پس از تغییرات جزئی از کیفیت آن راضی هستند. آیا این برای گوگل خوب است؟».

می‌توانیم ببینیم که اگر از منابعی استفاده می‌کنید که فرآیند تولید شما را تسریع می‌کنند، گوگل نگران نیست، بلکه نگران کیفیت اطلاعاتی است که از طریق آن در دسترس است.

مانند دستیاران نوشتن هوش مصنوعی، ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی نیز محتوایی را از دستورات کاربر با کیفیتی تولید می کنند که متخصصان ترجمه آن را تایید می کنند. و حتی اگر این ابزارها این همه هوش را داشته باشند، هنوز اعتبار انسانی برای اطمینان از بهترین معنی برای یک زمینه خاص ضروری است. اکنون می توانید با ارائه یک پاراگراف پیچیده تر، آن را در Google Translate آزمایش کنید. خواهید دید که برای ارائه “لحن” مناسب برای پیام مورد نظر، باید چندین تنظیم انجام دهید. به همین دلیل است که امروزه بومی سازی بسیار مهم است.

برای این محتوایی که می خوانید، از Grammarly، یک ابزار گرامری با منابع هوش مصنوعی استفاده کردم، زیرا زبان مادری من انگلیسی نیست. برای اطمینان از اینکه این انبوه کلمات برای شما منطقی است، مجبور شدم چندین ویرایش انجام دهم، و سپس برای بررسی نتیجه نهایی به یک مصحح بومی زبان نیاز داشتم.

بر این اساس، پاسخ کارشناسان گوگل ساده است.

«خب، خوب است که می شنویم که مترجمان انسانی خوشحال هستند و این برای Google کاملاً خوب است تا زمانی که یک انسان در فرآیند بررسی حضور داشته باشد. این کلید است.

چیزی که می‌خواهید مراقب آن باشید این است که مطمئن شوید که کیفیت همچنان خوب است و برای افرادی که محتوا را می‌خوانند خوب کار می‌کند.»

با پیروی از این منطق، متون تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز همینطور است. آنها همچنین به کمک انسانی نیاز دارند تا تأیید کنند که اطلاعات آنها خواسته های انسان را برآورده می کند. کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید محتوای شما اصیل، قابل اعتماد و «نوشته شده توسط افراد، برای افراد» است، همانطور که توسط به‌روزرسانی محتوای مفید Google توصیه می‌شود.

خلاقیت انسان چگونه می تواند از دستیاران نوشتن هوش مصنوعی بهره مند شود؟

به عنوان یک نویسنده یا کپی رایتر، باید «بلاک نویسندگان» معروف را بشناسید، که به لحظاتی اشاره دارد که در آن تلاش می‌کنید به ایده‌های جدید برسید، اما هیچ چیز در «جعبه» به سمت شما نمی‌آید. اینها می توانند باعث ناامیدی و خستگی شما شوند و اغلب باعث ایجاد یک بحران دائمی وجودی می شوند و باعث می شوند باور کنید که کاملاً ناتوان هستید.

سپس من شما را به شعار لکس، “بهترین نوشته خود را باز کنید” فرا می خوانم. صداقت، من به عنوان یک متخصص سئو، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را متحد نویسندگانی می دانم که بهره وری قابل توجهی را ارائه می دهند.

ما باید از هوش مصنوعی به عنوان متحد در فرآیند نوشتن خود استفاده کنیم. اما فراموش نکنید که باید از خوشحالی خواننده اطمینان حاصل کنید. بنابراین، به یاد داشته باشید که شما صاحب محتوا هستید. هوش مصنوعی کار خواهد کرد تا بتوانید از خلاقیت خود بهره ببرید و در نتیجه روال خود را کمی سبک تر کنید.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *