آنها برای نمایندگی کامل افراد LGBTQIAP کافی هستند؟, محتوا مارکتینگ



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

متا، تیک تاک، اسنپ چت و پینترست به پلتفرم های محبوب بسیاری از اعضای جامعه LGBTQIAP+ تبدیل شده اند تا بتوانند خود را بیان کنند، هویت، داستان ها، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و همچنین با دیگران ارتباط برقرار کنند.

شکی نیست که این برندها فضایی را فراهم کرده‌اند که در آن افراد جامعه LGBTQIAP+ می‌توانند محتوا ایجاد کنند تا به این نگرانی‌ها رسیدگی کنند و نشان دهند که چقدر تجربیات آنها متکثر است و به دیگران این فرصت را می‌دهد تا با آن درگیر شوند و با آن ارتباط برقرار کنند.

اما در واقعیتی که هنوز موارد زیادی از همجنس‌جنس‌هراسی پرخاشگرانه و خشونت‌آمیز وجود دارد، سؤالی که ساکت نمی‌ماند این است: وقتی در مورد آن برندها صحبت می‌کنیم، آیا آنها متحدانی برای ارائه این نوع فرصت‌ها به حساب می‌آیند یا فقط سرمایه داری رنگین کمانی که بلندتر صحبت می کند؟

بیایید در این مورد به تفصیل بحث کنیم.

سرمایه داری رنگین کمانی چیست؟

سرمایه داری رنگین کمانی که به عنوان سرمایه داری صورتی نیز شناخته می شود، اصطلاحی است که معمولاً برای توصیف برندهایی استفاده می شود که جنبش حقوق LGBTQIAP+ را در استراتژی های بازاریابی و فروش خود گنجانده اند و ادعا می کنند که متحدان جنبش با هدف سرمایه گذاری از قدرت خرید این جامعه هستند. پتانسیلی که این دوره از ماه ارائه می دهد.

به عبارت دیگر، سرمایه داری رنگین کمانی از روایت های جامعه LGBTQIAP+ بدون هیچ گونه حمایت واقعی از جنبش و مبارزه آن برای حقوق بیشتر استفاده می کند. این فقدان اقدامات معنادار باعث شده است ماه غرور به جای تمرکز بر کنش گرایی بیشتر به مصرف گرایی تبدیل می شود.

برنامه نویسی ماه غرور 2023 برنامه های رسانه های اجتماعی

هدف

سال گذشته، متا فضاهای VR اختصاصی را برای برجسته کردن فرهنگ عجیب و غریب و به نمایش گذاشتن جامعه LGBTQ+ اعلام کرد، و به مردم این امکان را می‌دهد تا با ایجاد آواتارهای دیجیتالی خود را ابراز کنند تا نشان دهند که چگونه می‌خواهند دیده شوند. برای ماه پراید 2023، متا دوباره موزه VR را مطرح کرد، در مجموعه ای از پست های متمرکز بر تجربیات متاورس.

اسنپ ​​چت

اسنپ ​​چت همچنین بر برجسته کردن جشن و بیان خود با محتوای جدید، مشارکت و ابزارهای خلاقانه سرگرم کننده برای ماه افتخار 2023. برای این کار، این برند چالش‌های Spotlight را ایجاد کرد که در آن افراد LGBTQIAP+ می‌توانند خنده‌دارترین طرح‌های کمدی، بهترین لباس‌ها و جذابیت‌های خود را برای پراید، کسب‌وکار عجیب و غریب مورد علاقه خود، و جذاب‌ترین ترفندهای فیلم‌برداری شده در Spotlight را به نمایش بگذارند تا شانسی برای برنده شدن سهمی 40000 دلاری داشته باشند. .

همچنین با شرط بندی بر روی متاورس، اسنپ چت SEEN Camera را معرفی کرد، یک تجربه واقعیت افزوده جدید که به افراد امکان می دهد داستان های خود را بگویند و به اشتراک بگذارند. اقدام دیگری که به اشتراک گذاشته شده، مشارکت بین Bitmoji و نایک است، جایی که این برند یک نسخه دیجیتالی از نسخه محدود Be True Hoodie مجموعه سالانه پراید نایک را منتشر خواهد کرد.

pinterest

در مورد پینترست، برای ماه پراید 2023، هدف این است مثبت اندیشی و درگیر بودن را نشان دهد. برای آن، این برند فهرست جدیدی از برنامه‌نویسی شامل پخش زنده اختصاصی، نورپردازی‌های خرید و همکاری جدید با ساشا کولبی برنده مسابقه درگ RuPaul را اعلام کرده است.

Pinterest همچنین با Tastemade همکاری کرد تا مجموعه ویدیویی جدیدی را تبلیغ کند که سازندگان، مشاغل، هنرمندان LGBTQIAP+ و غیره را برجسته می‌کند.

TikTok

TikTok همچنین بر روی آوردن سازندگان LGBTQIAP+ و کار آنها به برنامه‌های ماه افتخار ۲۰۲۳ خود تمرکز دارد. می توان به فهرست صداهای رویایی پراید، که هم خالقان فردی و هم کسب و کارهای کوچکی را که از طریق حضور در TikTok خود در جامعه LGBTQ+ تاثیر می گذارند و ترویج سازمان های غیرانتفاعی LGBTQ+، اولین بازی TikTok Pride Creator Ball در لس آنجلس و مجموعه ای از رویدادهای زنده با موضوع.

TikTok به دنبال ارائه لحظات ارتباط، گوش دادن و یادگیری از داستان ها و تجربیات خود است.

جشن گرفتن مادام العمر، اما مهمتر از همه، مبارزه و حمایت از پیشرفت

اما آیا زمانی که ما در مورد تأثیر معنادار و قابل‌توجه بر جنبش LGBTQIAP+ صحبت می‌کنیم، برندها باید روی آن‌ها تمرکز کنند؟

آمار کاهش اعمال LGBTphobia در این شرکت ها و فضاهای ارتباطی آنها کجاست؟ آیا آنها به طور انحصاری برای جامعه LGBTQIAP+ افتتاحیه خواهند داشت؟ آیا آنها قصد دارند از قدرت و موقعیت رسانه ای خود برای قرار گرفتن در کنار جامعه در موقعیت های بحرانی و دگرباشان هراسی که هر لحظه ممکن است رخ دهد استفاده کنند؟

هر چقدر هم که قابل پیش بینی و فرصت طلبانه باشد، برای برندهای بزرگ شرکت کننده در ماه پراید، سودی وجود دارد. حتی اگر تنها کاری که انجام می دهند حداقل باشد، اقدامات آنها دید جامعه LGBTQIAP+ را افزایش می دهد و به رسمیت شناختن و عادی سازی وجود آنها در بقیه جهان کمک می کند.

در حالی که هنوز رنج زیادی از تبعیض و جنایات نفرت وجود دارد، دیده شدن بیش از هر زمان دیگری مهم است. اما از آنجایی که جامعه از لحاظ تاریخی دارای افراد ممتاز سفیدپوست و جنسیتی است، نشان دادن متقاطع بودن جنبش از طریق افرادی که رنگین پوست، بومی، سیاهپوست، افرادی که ترنس و ناسازگار با جنسیت هستند، بسیار پیچیده در نظر گرفته می شوند، ضروری است. روایت مبارزات انتخاباتی آنها

افراد LGBTQIAP+ هنوز قبل و بعد از ماه غرور آنجا هستند، بنابراین جا برای طیف وسیعی از اقدامات حمایتی و اتحاد واقعی برای گنجاندن این جامعه با احترام و حقوق در جامعه وجود دارد.

بگذارید تعدادی از آنها را فهرست کنم:

آموزش و آگاهی

به طور مستمر خود را در مورد مسائل، اصطلاحات و تجربیات LGBTQIAP+ آموزش دهیم. این دانش به ما کمک می کند همدلی را توسعه دهیم، تعصبات را به چالش بکشیم و فرهنگ فراگیرتری را پرورش دهیم.

یکی از اولین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که بفهمید معنی مخفف LGBTQIAP+ چیست و اهمیت این اصطلاح در شمول اجتماعی.

زبان و ضمایر

به جای فرض کردن ضمایر و شکل خطاب به کسی در هنگام برقراری ارتباط با یک فرد یا در یک گروه، بهتر است نام و ضمایر خود را ارائه دهید تا آنها راحت‌تر ضمایری را که استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارند.

همچنین می‌توانید با احترام به ضمایر انتخابی افراد و استفاده از زبانی که جنسیت خنثی دارد، از زبان شامل استفاده کنید. این نشان دهنده احترام است و هویت های متنوع در جامعه LGBTQIAP+ را تایید می کند.

وکالت و اتحاد

از پلتفرم و محدوده پتانسیل خود برای نشان دادن فعالانه حمایت از حقوق LGBTQIAP+ و شمول درون شرکت و فراتر از آن استفاده کنید.

متحد بودن نه تنها مستلزم ایجاد فضاهای امن و تقویت آن صداها است، بلکه باید علیه تبعیض و جنایات ناشی از نفرت صحبت کرد. اگر در موقعیت ممتازی هستید، اهدای پول به سازمان‌هایی که از حقوق LGBTQIAP+ حمایت می‌کنند نیز یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید اتحاد خود را نشان دهید.

سیاست ها و رویه ها

از سیاست ها و شیوه های فراگیر در شرکت حمایت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید به طور انحصاری برای جامعه LGBTQIAP+ ایجاد کنید، اما قبل از آن، به ترسیم استراتژی‌های واضح و مؤثر در مورد نحوه گنجاندن این جامعه در اکوسیستم شرکت فکر کنید.

یکی دیگر از راه‌های حمایت از آنها، بهبود مرخصی والدین است تا کسانی که می‌خواهند تشکیل خانواده بدهند، بدون نیاز به توضیح درباره وضعیت خانواده‌شان، این کار را انجام دهند.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *